понеділок, 2 жовтня 2023 р.

Всесвітній День Вчителя

 В неділю. 1 жовтня, в Україні відзначали дуже багато свят. І серед них - день вчителя. У світі ж відзначають таке свято 5 жовтня. І ось, роздумуючи про школу, вчителів, дітей, щоразу ловлю себе на думці-запитанні: "А чи стала б я знову вчителем, якби мені довелось повернути час назад і починати все спочатку?" І відповідь завжди однозначна: ТАК! Я вимріяла собі цю професію змалечку, я обожнюю свою роботу, люблю дітей і свою музику. Я не уявляю своє життя інакшим. І як би складно іноді не було, які б труднощі на шляху не випадали, я ні разу не пожалкувала про свій вибір. Вчитель - це покликання. Вчитель - це спосіб життя, спосіб мислення. Але найбільший скарб, найбільший успіх - це тоді, коли діти відчувають мою любов до них і відповідають мені тим же. очі дітей. їх щирі душі, щирі серця - ось що веде мене з дня у день по стежині життя, по шкільній стежині. Я щаслива, бо виховала багато поколінь щасливих. успішних людей. Нехай для всіх них світить яскраве сонечко і буде мирним небо. Ви осяюєте моє життя, і я також намагатимусь світити вам , наскільки вистачить мені моїх сил. З днем Вчителя!













Немає коментарів:

Дописати коментар