четвер, 3 грудня 2020 р.

Мої авторські розробки в друкованих виданнях України

 Працюючи на педагогічній ниві, завжди залюбки ділилася своїм досвідом роботи та авторськими напрацюваннями з колегами й друзями. Дуже багато з цих розробок були в свій час надруковані в педагогічній пресі. Останніми роками, в час інтернету та технологій, я все частіше ділюся в інтернет-виданнях та в соцмережах. Але, все ж приємно споглядати на таку колекцію журналів з авторськими роботами (навіть не вся колекція, бо ранні, найдавніші журнали деякі не збереглися до сьогодні, з перших друкованих робіт знайшла ксерокопії в методкабінеті району, і все одно не всі)). Знаєте, було в моїй практиці таке, що мої вірші, сценарії нахабно викрадали та друкували в педагогічній пресі під своїм іменем, навіть не змінивши рядочка в реченні... Як викрадали і перепродували мої розробки наочності, інші матеріали. Так само продовжує історія відбуватись і на сайтах, де я уже кілька років публікую свої роботи. Я дуже хвилювалася через це на початку. Це будь-якому автору неприємно. Бо я ділюся для людей, щоб використовували на уроках ( і дуже радію, якщо мій матеріал комусь стане в пригоді). Але щоб на чужому матеріалі люди заробляли собі сертифікати чи гроші - то якось дивно, погодьтеся.... Одне тішить мене: якщо ці роботи так часто викрадають, значить, вони таки чогось вартують! Я все одно , не дивлячись на такий негативний досвід, вірю людям, люблю людей  та залюбки продовжую ділитись своїми напрацюваннями.  










































































Немає коментарів:

Дописати коментар