суботу, 5 грудня 2020 р.

Впровадження онлайн-тестування в освітній процес.

      Вже другий рік поспіль використовую у своїй роботі тести "На урок". Це не тільки допомагає мені перевірити, як учні засвоїли вивчений матеріал, але й дозволяє цікаво провести урок, розвиває мислення, уяву, сприяє активізації уваги, мобілізує учнів. Ну і, зрештою, економить мій час: бо закладені в систему тестів правильні відповіді дають можливість  мені не перевіряти роботи дітей, за мене це робить вже система "Наурок". Для тестів продуманий цікавий дизайн, озвучення, і широкий вибір налаштувань самого тесту для вчителя. Особливу подяку онлайн-тестуванню я хочу сказати за дистанційне навчання минулого року, тести справді дуже виручали в цій ситуації, тим більше, що мої учні вже були знайомі з таким видом роботи на очному навчанні. Тож, якщо ви ще не користувалися цим сервісом - то рекомендую і запрошую!!! До речі, я створила вже дуже багато тестів і навіть маю сертифікати, що підтверджують мій рівень користувача та автора. 













Немає коментарів:

Дописати коментар