пʼятницю, 20 листопада 2015 р.

Творчий звіт

Музика і діти.... Це дві нерозривні частинки мого серця, без яких я себе не уявляю. Все життя моє - це уроки, концерти та спілкування з дітьми. 19 листопада відбувся мій "Творчий звіт" в школі. В ньому я намагалася показати свою творчість, талановитих учнів (залучила їх дуже багато, хоча й не всіх, бо школа справді багата талантами). Сценарій заходу (вірші, пісні) є моїм авторським доробком (шукайте на моєму сайті https://sites.google.com/site/sajtvcitelamuzikidemkivmv/ )  або завантажуйте зі сайту "На урок" за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-dosvidu-roboti-vchitelya-mistectva-u-formi-kazki-4077.html.  Дуже вдячна учням, які взяли участь в концерті-виставі та колегам-педагогам, які допомагали і підтримували мене. До речі, хоч я цього не планувала наперед, звіт став своєрідним підсумком мого "ювілею" - 20 років у школі:)))))
 tes.google.com/site/zhovkvarayvo/home/muzikaceintelektvtilenijuprekrasnihzvukah






























Немає коментарів:

Дописати коментар