вівторок, 7 квітня 2015 р.

Мистецтво музика — натхненне і цікаве!

Мистецтво музика — натхненне і цікаве,
Приємні враження, емоції яскраві.
Воно дарує щастя й радість людям,
І в казку й свято перетворить будень.
Тому веду дітей в цей світ натхненно і уперто,
Моє життя — уроки і концерти.
І, день за днем, ідучи в майбуття,—
Я завжди з музикою поруч, крізь життя!
Все, що вдалось мені створити —
Це не моє, а Боже. Бог дає талант,
Щоб передати світ мистецтва дітям,
Будь ти поет, художник, музикант…
Я дякую Всевишньому за ласку
Подарувати дітям пісню й казку.
Я тішуся й пишаюсь день при дні,
Якщо вдається щось навчити їх мені.
Чарує музика, манить з дитячих літ,
Нехай дзвенить вона на цілий світ!
         (автор Марія Демків, з "Музичного словничка" для дітей)


Працюючи в школі вчителем музичного мистецтва, давно помітила байдужість учнів (та навіть інколи ненависть) до «зубріння» правил при вивченні музичної теорії. Тому своє бажання допомогти дітям опанувати музичні поняття я втілила у віршованій «Музичній Абетці» та віршованому «Музичному Словничку» для дітей. Персонажі моїх історій – це мешканці планети Музика: принцеси, принци, нотки, ключики. З їх допомогою легко пояснити учням музичні терміни і поняття, зробити непомітне для самих дітей опитування, перевірити рівень засвоєних знань, урізноманітнити роботу на уроці. Почала створювати свої історії вже багато років тому, але постійно оновлюю і придумую щось нове, використовую в різних інтерпретаціях для тижнів музичного мистецтва у школі, тож пропоную і вам свої словничок і абетку для роботи у школі. Заходьте за посиланнями нижче: 

Музична Абетка і Словничок
"Де сховались нотки?" (вірші для дітей)
Вірш "Як з'явилися нотки" 
Наочний матеріал до Музичної Абетки і Словничка
Дидактичні картки "Вірші з нотами" 

Немає коментарів:

Дописати коментар