неділю, 10 травня 2020 р.

Музичні ребуси та цікаві завдання

Доброго дня, дорогі друзі! Рада бачити вас на сторінках мого блогу і запрошую вас пограти в цікаві ігри, розгадати музичні ребуси, скласти музичні пазли. Впевнена, ви чудово впораєтесь із завданнями!!! Не забувайте похвалитись своїми результатами.))))


Тож розпочинаємо гру! Бажаю успіхів!!!


_____________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________  _________________________________________________________________________________  _________________________________________________________________________________
  _________________________________________________________________________________-  Дякую за чудову роботу! Молодці!!!

28 коментарів:

  1. Щиро дякую за Вашу творчу роботу!

    ВідповістиВидалити
  2. Мені дуже сподобалось!!!Дякую!!😍😍

    ВідповістиВидалити
  3. Виконали, дуже дитині сподобалось.

    ВідповістиВидалити
  4. Круто!Красива презентація.💞💞🌹

    ВідповістиВидалити
  5. Супер!!! Брависсимо!!!Дуже цікаво!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Мені сподобалося.Круто, дякую.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую,мені було цікаво, дуже сподобалось

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую мені сподобалось було цікаво

    ВідповістиВидалити