пʼятниця, 20 жовтня 2023 р.

Мистецтво – вираження найглибших думок найпростішим способом. (Альберт Енштейн)

 Ідіть своїм власним шляхом, шукайте свій почерк, не наслідуйте нікого, мистецтво не терпить трафарету. Вчіться у великих майстрів, осягайте суть їх мистецтва, але не запозичте їх зовнішню манеру.

І. Ю. Рєпін (Ріпин)


Коли сім років тому я вперше почала працювати за програмою "Інтелект України", де поряд з музичним мистецтвом я почала навчати і образотворчого мистецтва, мені було дуже лячно. Ну, насамперед, одна-єдина година на обидва види мистецтва - це ну дууууже мало (це я і зараз кажу, вже навчаючи 7 років поспіль декілька випусків за цією програмою). Звісно, був досвід викладання мистецтва у старших класах - стилі, художники, архітектори - я полюбила цей предмет дуже сильно, мені цікаво дізнаватися щось нове, помічати красу в навколишньому світі і ділитися нею з дітьми. Але тут - з 1 класу!!! Чи зможу я? Чи зумію навчити найменших своїх учнів так само любити творити, як і я? Це були думки на початку, але тепер - я дуже пишаюся своїми учнями, дуже люблю працювати за такими інтегрованими програмами. До того ж, кожен новий клас щороку мене приємно вражає. І навіть давно розроблені під кожну тему мої розробки уроків (з відео, презентаціями, поясненнями) я постійно змінюю, доповнюю, переробляю. Бо з моїми творчими учнями неможливо працювати по одному шаблону, по одному зразку. Я навчаю їх - а вони навчають мене. Процес творчості дуже цікавий. Надихаємо один одного і творимо красу. 

На фото - творчість першокласників, жовтень 2023 рік:
























 

 



Немає коментарів:

Дописати коментар