субота, 5 грудня 2020 р.

Впровадження онлайн-тестування в освітній процес.

      Вже другий рік поспіль використовую у своїй роботі тести "На урок". Це не тільки допомагає мені перевірити, як учні засвоїли вивчений матеріал, але й дозволяє цікаво провести урок, розвиває мислення, уяву, сприяє активізації уваги, мобілізує учнів. Ну і, зрештою, економить мій час: бо закладені в систему тестів правильні відповіді дають можливість  мені не перевіряти роботи дітей, за мене це робить вже система "Наурок". Для тестів продуманий цікавий дизайн, озвучення, і широкий вибір налаштувань самого тесту для вчителя. Особливу подяку онлайн-тестуванню я хочу сказати за дистанційне навчання минулого року, тести справді дуже виручали в цій ситуації, тим більше, що мої учні вже були знайомі з таким видом роботи на очному навчанні. Тож, якщо ви ще не користувалися цим сервісом - то рекомендую і запрошую!!! До речі, я створила вже дуже багато тестів і навіть маю сертифікати, що підтверджують мій рівень користувача та автора. 













Веселі грибочки. Проект "Інтелект України".

        Вже четвертий рік працюю з класом , який навчається за проектом "Інтелект України" (один клас - в 4, молодший - вже у 2 класі). Чудові діти, чудові можливості. Цікаво проводити інтегровані уроки. Єдине - жаль, що на мистецтво в цілому відводиться лише 1 година (0.5 на музичне і 0.5 на образотворче). Щоразу юні інтелектуали мене дивують своїми здібностями. Завжди фотографую їх роботи, зберігаю  в "архіві". І діти дуже стараються!!! Ми співаємо, танцюємо, ліпимо, малюємо, вирізаємо, слухаємо музику та творимо мистецтво разом. З  другим класом в останній тиждень листопада ми збирали грибочки (частково використала свій авторський сценарій "Веселі грибочки"), співали веселих пісень і дізнавались багато нового про їстівні та отруйні гриби. А ось такі об'ємні грибочки  створив кожен з учнів класу:
















Подорож у Грецію. Проект "Інтелект України".

 Вже четвертий рік працюю з класом , який навчається за проектом "Інтелект України" (один клас - в 4, молодший - вже у 2 класі). Чудові діти, чудові можливості. Цікаво проводити інтегровані уроки. Єдине - жаль, що на мистецтво в цілому відводиться лише 1 година (0.5 на музичне і 0.5 на образотворче). Щоразу юні інтелектуали мене дивують своїми здібностями. Завжди фотографую їх роботи, зберігаю  в "архіві". І діти дуже стараються!!! Ми співаємо, танцюємо, ліпимо, малюємо, вирізаємо, слухаємо музику та творимо мистецтво разом. Цього разу ми "побували" у Греції. Спробували затанцювати Сіртакі (О, це було супер!!!) і зробили віртуальну екскурсію в стародавній театр , займались вазописом та створювали Парфенон з картону))).