четвер, 25 липня 2019 р.

Рівень інтелекту можна визначити по музиці — вчені

   Яку музику слухають розумні люди.
Вчені припустили, що зв’язок між музичними вподобаннями і інтелектуальними здібностями більш ніж тісний. Оскільки музика здатна впливати на всі живі організми, експерти вирішили дослідити її вплив на мозок людини, інформує Ukr.Media.
Виявилося, що улюблена музика залежить від рівня інтелекту. Адже музика — це по суті вібрація певної частоти. І залежно від того, з якою швидкістю працює мозок і наскільки складні розумові операції він здатний виконувати, і формуються музичні смаки.
Музика дозволяє визначити рівень інтелекту, не використовуючи тест на IQ, тому що ці переваги формуються залежно від того, наскільки людина розумна.
Провівши масштабне дослідження, вчені зробили такий висновок.
Люди з інтелектом вище середнього (121 бал і вище), з високим рівнем (130 балів і вище) і рівнем геніальності (понад 140 балів) слухають музику таких напрямків:
рок;
метал;
класика.
Причому, не можна сказати, що «класики» більш розвинені, ніж «рокери». Дослідження показують, що ці абсолютно різні музичні напрямки справляють однаковий вплив і сприймаються мозком «на одній хвилі».
Також помічено, що часто зустрічаються люди, які слухають одночасно і рок, і класику. І, як ми вже знаємо, це говорить про те, що у них високий інтелект.
Люди із середнім інтелектом віддають перевагу поп-музиці.
А ті, хто слухають переважно хіп-хоп і реп показали найнижчий рівень інтелекту — нижче середнього та низький.
Таким чином музика, яку слухає людина, є ознакою його інтелекту та рівня розвитку, що дозволяє визначити, наскільки він розумний, не використовуючи тести на IQ.
Джерело: UkrMedia   
Автор

понеділок, 1 липня 2019 р.

Ритмічні малюнки

Добре пам'ятаю ще зі студентських років, як ми створювали для своїх учнів (тоді -на практиці)) різноманітні ігри та ритмічні малюнки. Не буду розповідати довго про значення їх у розвитку музично-ритмічного слуху і чуття у дітей, ви це все знаєте і також вивчали. Хочу тільки запропонувати вам свої авторські ритмічні малюнки, з нотним записом та картинками для наймолодших.... Поширюю свої роботи у групі "Музична вітальня" (Facebook),   https://www.facebook.com/groups/219285978981776/    і пропоную тут посилання на ці малюнки ( завантажити одним файлом) на сайті "На урок":
 https://naurok.com.ua/ritmichni-malyunki-dlya-urokiv-muziki-113393.html



































Це тільки частина малюнків із файлу. Також  (сюрприз!) учасниця групи "Музична вітальня" Анна Макаренко озвучила мої ритмічні малюнки (чудово озвучила!), поділилася з нами цими відео. Також пропоную їх вашій увазі:



неділя, 16 червня 2019 р.

Хмара слів як засіб візуального аналізу текстів у навчальному процесі


Хмара тексту або хмара слів — це візуалізація частоти слів у тексті у вигляді зваженого списку. Хмара слів – це один із способів візуалізації текстової інформації, який успішно можна використати в навчальній роботі. Сервісів для створення хмари слів досить багато.
Особливу візуальне уявлення та розповсюдження терміна «хмара тегів» почалося в першому десятилітті 21 століття. А, взагалі, "хмарка тегів" почала активно застосовуватись у зв'язку з розвитком сайтів орієнтованих на соціальний трафік (так званий web2.0).
Кольорова хмара зі слів привертає увагу до об'єкта і змушує зосередиться на матеріалі.  Хмара містить в собі як візуальну інформацію (наприклад, форма хмари), так і змістове навантаження – сам текст.
Робота над «хмарою» будується за певними етапами:
-       введення поняття,
-       визначення ключових слів по вихідним параметрам,
-       асоціативним методом підбору образу,
-       створення хмари.
Порядок етапів може змінюватися в залежності від шляху формування поняття – дедуктивного або індуктивного.
Можливість використання «хмари слів» на уроці:
-       У «хмару» можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити;
-       Учні можуть попросити скласти істинні висловлювання з певної теми;
-       «хмара» може виступати опорним конспектом;
-       Можна запропонувати учням прочитати в «хмарі» головне запитання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
-       Учням можна запропонувати створити словникову «хмару» на основі нещодавно вивчених понять;
-       «хмару» вдало можна застосувати на етапі рефлексії уроку тощо.
-       До найбільш популярних сервісів для створення «хмари» належать: Word ItOut, Tagxedo, Tagul, WordArt, WordCloud, magechef.
          Word ItOut – сервіс для створення хмари слів, функціонал якої дозволяє створити текстову хмару не лише скопійованого тексту або посилання, але і з таблиці. Також, можна вибирати як буде в генерованій хмарі представлений текст: слова, що найчастіше зустрічаються, виділяються кольором і більшим розмірів шрифту, або текст представляється в тому вигляді як був введений, незалежно від частоти слів. Сервіс не вимагає реєстрації. Колір фону, тексту і розмір слів легко змінюється.