Сьогодні відбувся перший відбірковий тур фестивалю дитячої естрадної пісні "Веселка". Жовківський Центр Творчості радо приймав юних співаків нашого району в своїх стінах. Нашу школу цьогоріч представив дует дівчат-шестикласниць у складі Макоданської Інги та Сковронської Вероніки. Вони виконали пісні "Весна" Олександра Єрмолова та "Ми хочемо миру" Альони Загребельної та Добривечер Анастасії. Щиро дякую дівчаткам та бажаю успіхів у навчанні та творчості. Мені щастить на гарних, талановитих учнів. Спілкуватися з такими дітьми - одне задоволення.
Про мене
Сторінки 5
середа, 22 листопада 2017 р.
вівторок, 14 листопада 2017 р.
Перший крок до Нобелівської премії
Михайло Казінік - мистецтвознавець, музикант, поет, письменник, філософ, людина, без сумніву, одна з найерудованіших в сучасному суспільстві. Пропоную вам прочитати його роздуми про значення музичного мистецтва для людей (особливо дітей!), взяті мною з чергового інтерв'ю митця і перекладені на українську мову. Сучасним батькам варто прислухатися до слів Михайла Казініка:
"Ми народжуємо чудових дітей — розумних,
з гарними оченятами, в 6-7 років віддаємо їх в школу... Що ми отримуємо на
виході, після того, як діти
по 6 і більше годин на протязі 11 років навчалися в
педагогів? Адже на виході повинна бути еліта! Кого ж ми випускаємо?
На якій мові вони — випускники — розмовляють? Які думки рояться
в їхніх головах?
Іноді я беруся почитати їхні форуми. Років 30 назад я не міг
уявити нічого подібного. Принцип сучасного форуму такий: пишеться розумна стаття,
після цього перший учасник форуму сварить автора статті, а другий учасник
форуму сварить першого. На цьому обговорення , як правило, закінчується.
Але ж школа — скільки років,
скільки книжок прекрасних... Що ж там не те? Все!
Якщо ми хочемо чогось досягти, нам потрібно
несподівано сказати самим собі, що майже нічого із старої школи недійсне.
Учитель географії розповідає про географію Португалії, учитель історії —
про історію Франції, а на фізкультурі вивітрюється і те, й
інше.
А що, коли не намагатися впхнути в дитину інформацію, не давати якісь кусочки, а навчити його мислити і радіти процесу мислення, навчити його відчувати, пов’язувати між собою події, явища. Адже що таке географія? Місце! Що таке історія? Час! А все інше? Культура!
А що, коли не намагатися впхнути в дитину інформацію, не давати якісь кусочки, а навчити його мислити і радіти процесу мислення, навчити його відчувати, пов’язувати між собою події, явища. Адже що таке географія? Місце! Що таке історія? Час! А все інше? Культура!
Сьогодні в освіті першочергова увага
приділяється математиці, комп’ютеру, іноземній
мові (всьому тому, з чим легше досягнути «красивого» життя), при цьому педагоги
майже відійшли від музики
(периферійний предмет!), літератури (досить і факультативного ознайомлення),
а така екзотика, як історія живопису, історія релігії, взагалі ніколи
у нас не вивчали. І все ж люблячі мами і тати смутно здогадуються,
що, вийшовши в життя, їх чаду прийдеться щоденно будувати відносини, робити
моральний вибір, прийдеться бути людиною. Цьому
навчає не математика, а література, мистецтво.
Через те нам, нашому суспільству потрібно
сьогодні кинути всі сили на розвиток
культури. Бо що таке культура? Це створення душі. І це — найбільш
головне. Тому що скільки б ми не говорили про культуру сили, м’язів, нам будь-яка
тварина дасть 100 очок вперед, а якщо ми говоримо про культуру соціуму,
то нам до мурашника, як до дальньої галактики.
Та немає поки що у нас такої
школи, в котрій математика, музика, історія, географія і література
будуть частиною одного цілого. А людині вже 14-15-16 років. Як
вона може собі допомогти, щоб проникнутись цією ідеєю більш глибше? Що їй
читати, що їй слухати, что що дивитися? Я б порадив починати з Роберта
Шеклі, Рея Бредбері, Кліфорда Саймака. Американські письменники-фантасти видавали
вражаючу, дуже глибоку філософію, просто добре завуальовану. Це була когорта
великих мислителів. Вони писали не про те, як там люди в космосі
живуть, а про нас із вами, про наші з вами життя.
Що стосується музичного виховання, то у мене принципова позиція. Музика повинна бути у школі головним предметом! Про це нам говорить вся антична культура. Серед семи вільних наук музика та риторика стояли на першому місці взагалі. И ще логіка до них додавалась. Адже не корисними копалинами характеризується та чи інша країна, а музикою і творами мистецтва, в котрих відображена душа народу. На одному із вручень Нобулівської премії я запропонував задати кожному нобелівському лауреату в момент його появи в дверях Концертхюсета питання про його ставлення до класичної музики. Глядачі навіть не підозрювали того, що в абсолютної більшості лауреатів все дитинство було заповнене класичною музикою. І цілком логічно, що, відкриваючи Нобелівський концерт, я сказав таку фразу:
«Дорогі мами і тати, бабусі та дідусі! Якщо ви хочете, щоб ваша дитина зробила перший крок до Нобелівської премії, починайте їх освіту не з математики чи хімії. Починайте з музики. Ейнштейн зі скрипкою — не випадковість. Країни, що цього не зрозуміють, ніколи не подарують світові Нобелівських лауреатів. Тому що велика музика — харчі для мозку з дитинства».
Що стосується музичного виховання, то у мене принципова позиція. Музика повинна бути у школі головним предметом! Про це нам говорить вся антична культура. Серед семи вільних наук музика та риторика стояли на першому місці взагалі. И ще логіка до них додавалась. Адже не корисними копалинами характеризується та чи інша країна, а музикою і творами мистецтва, в котрих відображена душа народу. На одному із вручень Нобулівської премії я запропонував задати кожному нобелівському лауреату в момент його появи в дверях Концертхюсета питання про його ставлення до класичної музики. Глядачі навіть не підозрювали того, що в абсолютної більшості лауреатів все дитинство було заповнене класичною музикою. І цілком логічно, що, відкриваючи Нобелівський концерт, я сказав таку фразу:
«Дорогі мами і тати, бабусі та дідусі! Якщо ви хочете, щоб ваша дитина зробила перший крок до Нобелівської премії, починайте їх освіту не з математики чи хімії. Починайте з музики. Ейнштейн зі скрипкою — не випадковість. Країни, що цього не зрозуміють, ніколи не подарують світові Нобелівських лауреатів. Тому що велика музика — харчі для мозку з дитинства».
Я вірю, що в людей шлях від вуха проходить через серце,
а не через шлунково-кишечний тракт. Що вони більш схильні сприймати прекрасну музику і тонку поезію, ніж рекламу чіпсів.
Просто злегка заплутались, втратили орієнтири. Живуть в скаженому ритмі —
багато працюють, щоб забезпечити собі комфортне життя , бути не гірше, ніж інші, дати освіту
дітям, щоб вони також могли працювати...
та якщо вдуматися, все це перетворюється на замкнуте коло і не не
залишається місця для найголовнішого — пізнання світу і всесвіту. Саме в
цьому є сенс життя і сенс мистецтва: занурюючись
у світ прекрасного, людина розвивається і росте.
Культура — насамперед. Все інше – потім!
За матеріалами інтерв’ю з Михайлом Казініком:
zhukvesti.ru, aif.ru, classica.fm,
media-objektiv.com, aif.ru, kazinik.ru
zhukvesti.ru, aif.ru, classica.fm,
media-objektiv.com, aif.ru, kazinik.ru
Джерело : http://www.adme.ru/svoboda-psihologiya/pervyj-shag-k-nobelevskoj-premii-1245565/ © AdMe.ru
четвер, 19 жовтня 2017 р.
Сурми звитяги 2017
Сьогодні в Жовківському центрі творчості проходив районний фестиваль-конкурс "Сурми звитяги". Зал наповнився піснями, щирими дитячими голосочками. Є серед учасників вже "бувалі", професійні виконавці, у когось відбувся перший дебют на сцені. Цікаво, що вчителі та їх вихованці знаходять давно забуті пісні, відновлюють історичну пам'ять та надають нового звучання відомим уже пісням. Нашу школу на цьому конкурсі традиційно представляє ансамбль хлопців "Жайвір" ( на "Сурмах" вони вже четвертий рік поспіль). Звичайно, що при співі з хлопцями зустрічаються свої труднощі, бо і голоси змінюються, і діапазон звучання не є сталим в їхньому віці, та ми все переборюємо і намагаємося розвивати свої таланти. Люблю вас і пишаюся вами, мої дорогі жайворята-соколята! Тим більше, що ми не просто взяли участь, а отримали нагороду - ІІ місце в конкурсі. Приємно. Бо змагаються багато колективів, талановитих дітей. А найприємніше - наша пісня популяризується, співається, звучить, лунає.
понеділок, 9 жовтня 2017 р.
Тиждень мистецтва
1 жовтня - міжнародний день музики
8 жовтня - день художника
8 жовтня - день художника
Минулого тижня в нашій школі проходив тиждень мистецтва. Вже стало доброю традицією проводити конкурси, вікторини, ігри, квести. Учні з вчителями готують стінгазети з цікавою інформацією, малюнками та фото на мистецьку тематику. Розпочав тиждень шкільний ансамбль "Сузір'я", який виконав авторську пісню "Жовква" Марії Демків на площі міста 1 жовтня (до дня міста Жовква). Свої чудові художні роботи показали нам дві ДУЖЕ талановиті юні художниці Савіцька Христинка (7-Б) та Юфим Аня (7-А), їхніми творами милувалися на шкільній виставці і школярі, і педагоги, і батькі і гості школи.
Пропоную і вам невелику загадку-кросворд на мистецьку тематику (пов'язану із нашою Жовквою)
неділя, 1 жовтня 2017 р.
Потрійне свято
Сьогодні день Святого великомученика Партенія, який здавна вважався покровителем нашого міста Жовква. Саме в цей день жовківчани святкують день міста. А ще сьогодні професійне свято відзначають освітяни. Також 1 жовтня - міжнародний день музики! Тож вітаю усіх земляків-жовківчан, колег по праці своєю піснею. Натхнення вам, здоров'я та успіхів у всіх починаннях!
субота, 9 вересня 2017 р.
Інтонація голосу
Українці здавна славилися своєю співучістю, наша земля дала світові величні імена Соломії Крушельницької, Модеста Менцинського, Івана Козловського, Ірини Маланюк.... Мабуть, кожен школяр хотів би отримати хоч краплинку їх таланту і слави. Але за лаштунками виступів видатних співаків стоїть величезна праця, старанність, наполегливість. Тож і ви, мої юні друзі, читаючи, наслідуйте повчання вже досвічених музикантів та досягнете успіху.
Однією з найчастіших та найсуттєвіших проблем у вокалі - є інтонація.🎶Майже кожен співак - початківець потрапляє у ситуацію, коли ноти, які він співає, не співпадають з нотами пісні
.🎼
Мало хто з новачків знає, але це можна виправити!👌
Є дуже багато причин цього вокального недоліку, починаючи від психологічної невпевненості, закінчуючи банальним не володінням азами співочої техніки. Психологічно ви можете бути невпевнені у собі та не довіряти своїм відчуттям, і від цього ваша інтонація буде повзти вгору
📈Або навпаки, від неакуратності та недбалості ваші ноти будуть занадто важкими, а через це інтонація буде занизька
📉
Вам знадобиться час, щоб навчитися відчувати як саме позиційно правильна нота вами має відчутися всередині. Як резонує ця правильна висота, де саме ви її відчуваєте.👍Усьому цьому вчать професійні уроки вокалу
🎙️
Якщо ви зіткнулися з проблемою інтонації, не засмучуйтесь і головне не зволікайте! Це не вирок, щоб ніколи не займатися співом. Досвідчений викладач зможе підібрати вправи, які зможуть покращити ваші слухові та вокальні дані і ви зможете наблизитися до свого бажаного результату.
Однією з найчастіших та найсуттєвіших проблем у вокалі - є інтонація.🎶Майже кожен співак - початківець потрапляє у ситуацію, коли ноти, які він співає, не співпадають з нотами пісні

Мало хто з новачків знає, але це можна виправити!👌
Є дуже багато причин цього вокального недоліку, починаючи від психологічної невпевненості, закінчуючи банальним не володінням азами співочої техніки. Психологічно ви можете бути невпевнені у собі та не довіряти своїм відчуттям, і від цього ваша інтонація буде повзти вгору


Вам знадобиться час, щоб навчитися відчувати як саме позиційно правильна нота вами має відчутися всередині. Як резонує ця правильна висота, де саме ви її відчуваєте.👍Усьому цьому вчать професійні уроки вокалу

Якщо ви зіткнулися з проблемою інтонації, не засмучуйтесь і головне не зволікайте! Це не вирок, щоб ніколи не займатися співом. Досвідчений викладач зможе підібрати вправи, які зможуть покращити ваші слухові та вокальні дані і ви зможете наблизитися до свого бажаного результату.
субота, 2 вересня 2017 р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)