понеділок, 28 листопада 2016 р.

Ура! Наші дівчатка - переможці!!!!!!

Вчора, 22.11.2016 р. відбувся ІІ тур ХХІ районного фестивалю-конкурсу дитячої естрадної пісні "Веселка", який щорічно проводить Жовківський ЦДТЮТ. З радістю ділюся дуже приємною новиною- дует дівчаток у складі Паски Мартусі та Химиці Ілонки став переможцем ( І місце!) у своїй номінації в І віковій категорії. Солістка Наталя Савка (9-А клас) стала лауреатом ІІ премії. Вітаю дівчаток з перемогою і бажаю їм ще багато -багато успіхів і перемог в майбутньому!!!!














а це (за столом) наше зіркове журі:

і, звичайно, група підтримки: вчителі та рідні дівчаток)))))))


четвер, 17 листопада 2016 р.

Хай у кожному серці заспіває "Веселка"))))))

15.11.2016 р. відбувся І відбірковий тур фестивалю дитячої естрадної пісні "Веселка", котрий щорічно проводить в нашому районі Жовківський Центр дитячої та юнацької творчості. Цьогоріч нашу школу представляли солістка Савка Наталія ( 9 клас, 14 років) та дует дівчаток у складі Ілонки Химиці та Мартусі Паски ( 4 і 5 клас, 9-10 років). Дівчатка дуже активні, завзяті, талановиті. Приємно дивуюся, коли вони тільки все встигають: навчання, відвідування гуртків, навчання у школі мистецтв, ще й займаються улюбленими справами, рукоділлям, читанням.... Захоплююсь вами, люблю вас і бажаю тільки творчих злетів!



https://youtu.be/Zn-eKagUNAE

неділя, 18 вересня 2016 р.

Рідне місто Жовква..... і "Вокал Підкова" ....)))))))

Я народилася і живу в мальовничому історичному містечку Жовква. Пишаюся своїм містом і дуже люблю його. Жовкві я присвятила свої вірші і пісню, його переспівали кілька поколінь ансамблів у нашій Жовківській ЗОШ №1. І от нещодавно, 13.09.2016 року нам випала щаслива нагода записати цю пісню на студії звукозапису, і в неабиякій, а в вокальній мистецькій студії "Підкова" у місті Львові. Велика подяка за спільну творчу працю та високий професіоналізм Петру Радейку та Юрію Радейку! (для тих, хто не обізнаний з музикою: Петро Радейко-оперний співак, переможець багатьох вокальних конкурсів, в тому числі і міжнародних, ще й знаходить час , щоб навчати дітей вокалу...) Зовсім скоро прем'єра пісні на міській сцені. Пропоную вам фоторепортаж зі студії :
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=128560140838610&set=a.128560184171939.1073741826.100010538747790&type=3
А перейшовши за цим посиланням, почуєте, власне, саму пісню про Жовкву:
 https://youtu.be/fODTg20T2Jo







І ще декілька моїх римованих рядків про Жовкву на завершення))))) :
                                                                      ****
                                                Рідне місто моє старовинне!
                   Скільки спогадів в собі плекаєш…
                   Ти історію маєш цікаву,
                   І нових ще подій все чекаєш.
                   Краєвид чарівний перед нами —
                   Гарний замок, церкви, і будинки…
                   Тут вартують тебе старі брами,
                  Ліхтарі сяють, мов намистинки.
                  Я люблю твою тишу і спокій,
                  І маленькі провулки зелені,
                  Королівські ти чула тут кроки,
                  І співали зірки в нас на сцені…
                  Рідна Жовкво моя історична,
                  І спортсменам, й художникам мати,
                  Обіцяю тобі я  велично:
                     Завжди буду любить й пам’ятати!



пʼятниця, 2 вересня 2016 р.

Гарний початок нового навчального року)))))

Як казала Ліна Костенко, "Усе на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт.." Тож у новий навчальний рік нас провело відлуння минулорічної кропіткої праці. На святковій лінійці нашої Жовківської ЗОШ №1 було вручено грамоти нашому шкільному хоровому і фольклорному колективам та мені, їх скромному керівникові)))) Презентую їх вам, друзі))))




середа, 20 липня 2016 р.

Музична терапія в розвитку дитини

( з джерел інтернету)    
Музична терапія представляє собою найбільш древню й найбільш розвинену форму лікування засобами мистецтва, адже зв'язок між музикою й медициною сходить до витоків історії людства.

Тадеуш Натансон (педагог і композитор, автор книги про музичну терапію) пише, що вже древні єгиптяни, греки й римляни знали та цінували сприятливу дію музики на функціональну активність людини, тому використовували її під час обрядів зцілення. У XVIII віці вплив музики з великим інтересом вивчався медичними дисциплінами (першою нею зацікавилася психотерапія). А під час Другої світової війни музика була визнана терапевтичним засобом, що мало велике значення для її розповсюдження, у тому числі й в освітніх закладах.
Музика як вид мистецтва, така близька й необхідна людям, є універсальним засобом спілкування в різних культурних колах. Це специфічна мова, яка народжується з особових емоцій і задовольняє потребу в естетичних переживаннях. Музика надає велику свободу у прояві своїх емоцій, тому що володіє всією палітрою різноманітних виражальних засобів, що реалізуються через звуки, в яких переважають ті чи інші почуття.
Сьогодні музика використовується не тільки під час музикотерапії, а й під час навчальних занять, як метод всебічної й багатоаспектної стимуляції розвитку. Ураховуючи природні потреби дитини, вона частіше за все приймає форму активної терапії. Завдяки спілкуванню з нею діти можуть звільнитись від заборон і забути про обмежуючі їх труднощі.
Психологи стверджують, що невербальні засоби спілкування відіграють особливу роль у відносинах з дітьми, які ще не мають сформованого понятійно-смислового апарату, яким володіють дорослі. Неважко помітити, що саме рухи та спів, які є вираженням музичної експресії, складають у дітей елемент їх природної активності й завдяки цьому знаходяться набагато ближче до дитини, дозволяючи їй «висловитись» і бути успішною.
Музикотерапія корисна як для здорових дітей, так і для дітей з обмеженими можливостями, причому у випадку других акцент робиться на реалізації додаткових цілей, сумісних з потребами конкретної дитини. Музику з успіхом використовують спеціалісти й педагоги в лікуванні дітей з церебральним паралічем, аутизмом, з різного роду порушеннями слуху, зору, розумової відсталості, а також у дітей з порушеннями поведінки або СДВГ. Заняття музикотерапією допомагають у рівній мірі як для заспокоєння занадто агресивної дитини, так і для активізації дитини, невпевненої в собі, сором’язливої та боязкої. А значить, завдяки такому перетворенню можна ліквідувати поведінку, що створює проблеми у групі однолітків.
Також музикальна терапія дозволяє виявляти на найбільш ранніх стадіях порушення у сфері слухового або зорового сприйняття, моторики та зорово-слухової орієнтації та ліквідувати їх завдяки застосуванню відповідних вправ. Заняття музикотерапією дуже корисні при набутті кращої концентрації уваги, уміння підкорятись певним правилам і чекати своєї черги. Музична терапія стимулює розвиток дитини, допомагає формувати особистість і лікувати її дисфункції; розвиває пам'ять і спостережливість. Вона рекомендується дітям, які мають труднощі з латералізацією (лівопівкульною/правопівкульною) та просторовою орієнтацією.
Головна мета музикально-терапевтичної діяльності дітей дошкільного й молодшого шкільного віку полягає у наступному:
  • ·         допомога в загальному розвитку;
  • ·         покращення моторики;
  • ·         стимуляція ефективності розумової праці, пізнавальної діяльності, розвиток почуттів, уваги та пам’яті;
  • ·         стимулююча дія на естетичний розвиток;
  • ·         творчий та емоційний розвиток, який завдяки поєднанню музики, пластики та поезії дозволяє повною мірою використовувати потенціал маленької людини;
  • ·         задоволення природної потреби дітей у навчальних розвагах;
  • ·         заохочення активних занять музикою, співом, грою на музичних інструментах;
  • ·         надання можливості для вільного самовираження, власної вербальної, рухової, вокальної та емоційної експресії;
  • ·         знаття емоційної напруги;
  • ·         підвищення віри у власні можливості та самооцінки;
  • ·         розблокування почуттів і розкриття емоцій чи напруги;
  • ·         розрядка, ліквідація різних негативних емоцій і розвиток позитивних емоцій;
  • ·         заспокоєння, розслаблення, стан відпочинку або, навпаки, активації;
  • ·         допомога у позбавленні від стресу;
  • ·         ліквідація агресії;

Оскільки музика сприймається не тільки за допомогою органів слуху, вона спонукає до дії весь організм. Елементи музичного твору, які чує людина, а саме ритм, динаміку, гармонію, штрихи, забарвлення звуку чи мелодії, резонують по всьому тілу, мозку й серцю. На думку Жака Далькроза (швейцарського композитора, творця ритміки як галузі музичної освіти), рух у такт з музикою активізує працю нервової системи дитини, інтенсифікує діяльність головного мозку, гармонізує психічну діяльність, стимулює фізичний і психічний розвиток. Це відбувається тому що людина отримує враження через усю м’язово-нервову систему. Жак Далькроз уважав, що прагнення до гармонізації мозку й тіла має велике значення в реабілітації, а музика є тим елементом, який безпосередньо сприяє такій гармонізації. Емоції, що супроводжують спілкування з музикою, не тільки є інтелектуальними емоціями, а й безпосередньо впливають і приводять у рух весь організм.
Існують різні види занять музикотерапією, які можна використовувати в дитячому садку чи школі, а також під час гри з дітьми. Ось деякі з них:
  • ·         психогімнастичні вправи (мімічні й пантомімічні етюди з ілюстрацією пісні за допомогою звуконаслідування та імітаційних жестів, що відображають її текст);
  • ·         речові ігри та інсценізації (для цього розподіляють різні ролі, пов’язані зі змістом пісні, використовуючи іграшки, ляльок, маріонетки й т. ін.);
  • ·         артикуляційна гімнастика за допомогою слів пісні;
  • ·         слухові вправи (розвивають чутливість до тону, ритму, мелодії, темпу мови) – аудіювання, імітація та повторення звуків, розпізнавання звуків;
  • ·         музично-ритмічні вправи й танцювальні імпровізації (досягнення відповідності рухів з ритмом музики, а також відтворення ритму конкретної пісні чи рядка за допомогою простих елементів, таких як притоптування або ляскання в долоні);
  • ·         з’єднання музики з рисунком і дрібною моторикою (діти малюють те, що уявляють собі під час прослуховування композиції, а малюкам пропонуються тематичні розмальовки);
  •            пасивна музикотерапія – післяобідній відпочинок під релаксаційну музику із м’яким, приглушеним, басовим звучанням.

Музика є універсальною силою, що діє на людину комплексно, незалежно від віку, освіти чи соціального статусу. Музика зближує нас з енергією природи, яку ми пізнали ще не до кінця! До того ж вона дозволяє розблокувати емоції без допомоги лікаря чи психотерапевта. У свою чергу, спів і танець протягом віків є найкращою формою терапії, ефективно вивільнюючи в нас радісні та прекрасні сторони особистості.

неділя, 22 травня 2016 р.

Таланти твої, Україно!

 Сьогодні відбувся гала-концерт переможців районного конкурсу "Таланти твої, Україно 2016". Мешканці Жовкви та району мали змогу побувати на прекрасному концерті, де виступали і танцювальні колективи, і вокальні ансамблі, і хори..... Завідувач відділу освіти Жовківської райдержадміністрації Михайло Коваль подякував керівникам колективів та дітям за їх працю. Брав участь у концерті наш ансамбль "Мажоринки", що є переможцем у номінації "вокальні ансамблі". На жаль, на фото з нагородою не всі учасники ансамблю ( дехто брав участь у виступах ще й інших колективів і просто не встиг до фото))))),  але я вдячна всім дівчаткам . Люблю вас, мої Мажоринки!