субота, 3 жовтня 2020 р.

Щирі вітання з нагоди Дня Працівника освіти!

          Вітаю вас, друзі та колеги, з Днем Вчителя! Хочу сказати слова вдячності людям, що навчали мене, моїм дорогим вчителям у Жовківській ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів, Жовківській Школі Мистецтв, Львівському Музично-педагогічному училищі імені Філарета Колесси, в Дрогобицькому  Державному Педагогічному Університеті імені Івана Франка, зрештою - усім людям, що зустрічались мені на моїй життєвій стежині. У кожного навчалася якоїсь певної істини. Саме завдяки Вам я сьогодні така, як є, завдячую і своїми успіхами, і своїми знаннями.  Низький уклін  усім. Бажаю Вам, мої дорогі наставники, міцного здоров'я і натхнення у праці, нових ідей і вдячних учнів. Зі святом!!!!

Приємно, коли нашу вчительську працю цінять.. Ну, хоча б в День Працівника освіти)) 😃💛💙💛💗








Немає коментарів:

Дописати коментар