четвер, 19 грудня 2019 р.

Ось і завершується перший семестр навчання і 2019 рік передає естафету 2020му))). Я вирішила підвести підсумки вивченого матеріалу з допомогою вікторин та конкурсів під новорічною назвою "Одягни ялинку". Скажу чесно, що найкраще вона виглядає у презентації PowerPoint: музика, яскрава анімація подобається дітям, захоплює і акцентує увагу на найважливіших моментах вивченого матеріалу. Але, в силу обставин, можливості використати комп'ютер є не в кожному класі. Тому в таких випадках учні малювали ялинку на дошці самі та прикрашали (за кожну правильну відповідь -іграшка на ялинку) паперовими іграшками та нотками, що, зізнаюся, було для них також цікаво і захоплююче, особливо для молодших))))). Звісно, питання вікторини відрізнялися в дітей різного віку, але незмінним було одне: завершення конкурсів нашими чудовими колядками. Презентацію та орієнтовні питання шукайте у мене на сайті  "Музична Кав'ярня":   https://sites.google.com/site/muzicnakavarna/   Один дизайн презентації досить давній, а цьогоріч я створила новий дизайн , щоб учням було цікавіше. Посилання на завантаження обох зі сайту на урок: 


https://naurok.com.ua/odyagni-yalinku-m-m-prezentaciya-viktorina-5517.html     

Також я роздрукувала ялинку  та іграшки і приклеїла на їх зворотній стороні магнітики, вони легко кріпляться на дошку і легко знімаються і переносяться із класу в клас. Магнітики, до речі, я використовую від Растішки. Для наочності це дуже зручно.
















Немає коментарів:

Дописати коментар