неділя, 16 грудня 2018 р.

Фестиваль "Веселка-2018"

Вже двадцять три роки поспіль Жовківський Центр творчості є організатором дитячого пісенного фестивалю-конкурсу "Веселка". Щороку відкриває він нові таланти нашого району. У дітей є можливість почути один одного, знайти нових друзів. Є в історії фестивалю конкурсанти, що виросли і самі стали вже педагогами-музикантами. Оцінювало виступи учасників компетентне журі у складі: Любові Фітьо - заслуженої артистки України, художнього керівника тріо "Крайня хата"; Іванни Ткачик, солістки тріо "Крайня хата"; Олени Коротницької, викладача зразкового вокально-хореографічного колективу "Сонечко" . Звичайно, що конкурс є конкурс: для когось перемога, для когось поразка, та я переконана, що це, насамперед,  великий досвід, чергова сходинка до зростання в майстерності, потреба самовиражатися, показати свої уміння. На жаль, бувають і перші розчарування та сльози. Нашу школу представляв дует дівчаток-семикласниць: Макоданська Інґа та Сковронська Вероніка. Відразу скажу, що нам трохи не щастило зі здоров'ям, бо і на перший відбірковий тур, як і на фінал, одна з учасниць захворіла і виступала хворою (було дуже велике бажання виступати!). Але, в цілому дівчатка справились дуже добре. За це їм величезне моє спасибі. Дует нагороджений дипломом ІІ ступеня. І, знаєте, найголовніше: я щаслива, бо мені завжди щастить навчати прекрасних талановитих дітей, кожного з них я люблю, і, мабуть, вони це добре знають та відчувають. Трішки фото з конкурсу для архіву: 

















Немає коментарів:

Дописати коментар