субота, 24 лютого 2018 р.

«ФРАЗИ ДИРИГЕНТІВ» АБО «ЯК СВАРЯТЬСЯ ІНТЕЛІГЕНТНІ ЛЮДИ»

Дуже люблю суто професійний музичний гумор. Шкода, що не завжди тебе зрозуміють оточуючі)))))) Але читаю та насолоджуюсь смішинками все одно. Пропоную і вам посміятися разом)))

*****
*Це ж треба так ненавидіти один одного, щоб так грати!
*Шостакович не був боксером, але за таку гру він би воскрес і набив вам пику!
*Я знаю, що ви всі мене ненавидите. Тепер подумайте, як до вас маю відноситись я?
*Я обіцяю вам працевлаштування в підземному переході, і особисто домовлюся з  міліцією і бандитами, щоб вас не чіпали. Але за людей, що будуть іти мимо, я не ручаюся.
*Вам би замість саксофона - бензопилу "Дружба" в руки. Звук той самий, а грошей більше!
*У вас дуже гарні, сильні руки. Покладіть інструмент і задушіть себе ними, не глуміться над музикою!
*Прийдете додому, передайте мої співчуття вашій дружині. Як можна спати з таким неритмічним чоловіком?
*Залишилося тільки три репетиції до позорища!
*Дивіться одним оком в партію, а двома на мене!
*Ви так фамільярно все це граєте, ніби особисто з Прокоф’євим пили!
*Я скажу вам зараз, які тут ноти, – ви дуже здивуєтеся!
*Це вам не симфонічний оркестр,  тут в масі не сховаєшся, треба грати чисто!
* Треба заграти так, ніби ви трохи випили і нікуди не поспішаєте....
*Альти, куди ж ви лізете? І добре було б, щоб хоч щось людське лізло, а то фа-дієз!
*Послухайте,  це ж «звуки зозулі», а не
наближення ворожої авіації!   
*І якщо хто-небудь зіграв  фальшиво, головне – встигнути подивитися з докором на сусіда!
*Не захлисніться у власному таланті!
*Пронумеруйте такти, бо очі можуть зміститися, а цифри ні!
*Прийти додому та займатися так, щоб уся сім’я могла це зіграти!
*Жіночий хор! Співайте це зі своїми мізками!
*Ви повинні були впитувати цей твір разом із молоком викладача!
*Мендельсона варто виконувати без «мендельсонщини».
*Приберіть свій манікюр з грифу!
*Перестаньте витріщатися на декольте флейтистки, там немає нот, ваша партія на пюпітрі!
*Чому вам у дитинстві не пояснили, чим сурма відрізняється від піонерського горна?
*Якщо ви ще раз так зіграєте першу цифру, я вб’ю вас всіх по черзі, поховаю, відсиджу, а тоді наберу новий оркестр!
*Ви не боїтеся виходити на другий відділ? Подякуйте, что в консерваторію ходять інтелігенти, бо пролетарії би повставали та набили всім пику за таку гру!
*Не треба так мучити арфу и плутати її з  п’яним чоловіком!
*Мені  не місце з вами в одній музиці!
*Другий  тромбон, я хочу вам побажати, щоб на вашому похороні отак  грали!
*Від себе спробуйте дути! У мене таке враження, що вам ще в музичній школі не пояснили напрям потоку повітря в мундштуці!
*Була б моя воля, я скористався б цією паличкою так, щоби у вас відновилася  прохідність повітря в організмі!
*Я припиняю всякі церемонії і з сьогоднішнього дня почну вас учити любити, якщо не мене, то хоча б  музику!

Немає коментарів:

Дописати коментар