Сьогодні відбувся гала-концерт переможців районного конкурсу "Таланти твої, Україно 2016". Мешканці Жовкви та району мали змогу побувати на прекрасному концерті, де виступали і танцювальні колективи, і вокальні ансамблі, і хори..... Завідувач відділу освіти Жовківської райдержадміністрації Михайло Коваль подякував керівникам колективів та дітям за їх працю. Брав участь у концерті наш ансамбль "Мажоринки", що є переможцем у номінації "вокальні ансамблі". На жаль, на фото з нагородою не всі учасники ансамблю ( дехто брав участь у виступах ще й інших колективів і просто не встиг до фото))))), але я вдячна всім дівчаткам . Люблю вас, мої Мажоринки!
Сторінки 1
▼
Сторінки
▼
Сторінки 3
▼
Сторінки 4
▼
Сторінки 5
▼
Сторінки
▼
неділя, 22 травня 2016 р.
22 травня 1979 року Львів проводжав в останню дорогу Володимира Івасюка.....
В просторі плину століть
Часом з’являються постаті,
Якими пишається світ,
Які мов посланці із космосу…
Один з них – це Володя Івасюк,
Співочий світоч
із народу - і по праву, -
Його пісні лиш
радість і любов несуть,
А він зазнав і
підлості і зради.
Писав Володя
музику класичну,
І до спектаклів
музику писав.
Хоч вже
закінчив інститут медичний,
Та музику він
більше все ж кохав.
Пісні Володі – це скарбниця України,
Такої популярності ніхто
не знав.
Цей водограй співав через
вогонь і стіни,
Про матір, квіти, про
любов співав …
Талант мов
джерельна водиця,
Мов птаха, тріпоче у
серці,
Його не зламає і криця,
Його не спіймати, не
стерти.
Напевно не знали
цього
Радянські нудні
бюрократи,
І птаху підбили
крило,
Не дали у небо
злітати.
«Червона Рута»
лунала над світом,
В домівках,
вулицях, і телерадіоефірі,
Не признає
чиновник, і не вірить,
Народ признав і
полюбив, повірив.
За що, ну чому так
все сталося?
Хто ж злочин зробив
проти нього?
У небі пісня
дзвінка обірвалась…
Не вберегла Україна
пісенного генія свого…
Ще в той пам'ятний день, як Володя родився,
Люди йому заподіяли лиха -
З халатності лікар
щось не додивився,
І розчин кислотний
закапав в повіки.
Дитя нерозумне
заплющило очі,
І це врятувало
малого Володю,
Скотились по личку
дві чорні доріжки,
Мов чорнії сльози –
провісники долі.
Провісники долі або Божий знак,
Що лиха зазнає в
житті цей юнак.
Хтось не сприймав
його творчість уперто,
А хтось заздрив
славі його – в житті, і посмертній.
Хтось просто
байдуже пройшов стороною.
Хтось знав – та
боявся КДБ з Москвою.
Хто ж винен, що страшний цей злочин
Так нерозкритим досі і зостався ?
Хто ж посприяв, що кат-злочинець
В Брюховецькому лісі заховався ?
Той день, сльозами смутку оповитий
Собі у коси заплела весна.
Стояв народ сумний, і зляканий, збентежений,
А в їх серцях ще свіжа рана, борозна…
Його мелодії – це ніби промінь світла
Це ніби крик душі, палкий вогонь.
І кожна пісня, мов маля тендітне,
Черпає силу духу і тепло долонь.
О, люди, люди!
Може, досить вже терпіння ?
Трагічна смерть Володі кличе до спокути...
Одна надія – на людське сумління,
Не маємо ми права, щоб забути
Поета, Композитора, Митця!
Пошли нам, Боже, віри, мудрості і сили
Дізнатись гірку правду до кінця
І дати його пісні другі крила........
(вірші Демків Марії)
(вірші Демків Марії)
субота, 14 травня 2016 р.
Як спів впливає на здоров’я
1) спів сповіщає
тілу «правильні» вібрації, що піднімає наш життєвий
тонус;
2) під час співу в
мозку людини виробляються особливі хімічні речовини, котрі допомагають нам відчути спокій
і радість;
3) як згадувалося
вище, покращується кровообіг, що благотворно впливає на голосові зв’язки, мигдалини
і багаточисленні лімфовузли, а значить, значно підвищує місцевий імунітет (простіше
кажучи, ми рідше хворіємо застудою);
4) покращення
кровообігу при співі вед до активізації діяльності головного мозку: він починає
працювати інтенсивніше, покращується пам’ять, легше сприймається будь-яка
інформація.
5) (увага, дівчата!)
покращення кровообігу голови в цілому
омолоджує організм, покращується стан шкіри;
6) спів дуже
корисний при захворюваннях легень, оскільки не лише замінює дихальну
гімнастику, але й сприяє розвитку грудної клітини, правильному диханню, що
значно зменшує число загострень хвороби;
7) при регулярних
заняттях у хорі в організмі підвищується рівень імуноглобуліну-А і гідрокортизону, котрі
являються ознаками хорошого імунітету;
8) на сьогоднішній
час розроблені методики, які лікують
заїкання з допомогою співу і допомагають
покращити дикцію;
9) спів
застосовується навіть при боротьбі із зайвою вагою: часом надмірно повним людям
пропонують при виникненні почуття голоду замість перекусу заспівати дві-три
пісні;.
Саме тому
спеціалісти рекомендують співати хоча б п’ять хвилин на добу, прирівнюючи спів
до фізичних вправ.
середа, 11 травня 2016 р.
Користь класичної музики для немовлят і дітей молодшого шкільного віку
Прослуховування класичної музики зі складними ритмами є ефективнішим для
розвитку дитини, аніж спеціалізовані ігри. Зокрема, завдяки музиці немовлята
швидше починають реагувати на мову й говорити.
Вчені з Вашингтонського університету (США) провели експеримент, у якому взяли участь 39 9-місячних дітей. Їх умовно поділили на дві групи.
Учасникам першої щодня протягом 15 хвилин давали прослухати 12 різних класичних мелодій зі складними ритмами на кшталт вальсу.
Батьки дітей мали плескати в долоні в такт музиці. Водночас немовлят з другої групи батьки навчали за допомогою спеціальних розвивальних ігор для дітей.
За деякий час усім учасникам експерименту дали послухати два звукозаписи з музикою та мовою. У кожному з них був різкий пробіл.
Результат показали, що діти, які слухали музику, значно швидше реагували на припинення музики й мови, ніж інші немовлята.
Крім того, під час завершального тесту фахівці за допомогою магнітоенцефалографії проаналізували активність головного мозку дітей. Як виявилося, у немовлят, які слухали музику, активність в області слухової та префронтальної кори була значно вищою, ніж у їхніх ровесників з другої групи.
Це означає, що класична музика сприяє розвиткові мови у дитини і допомагає швидше розуміти її.
Джерело: Жіночий консорціум України
Вчені з Вашингтонського університету (США) провели експеримент, у якому взяли участь 39 9-місячних дітей. Їх умовно поділили на дві групи.
Учасникам першої щодня протягом 15 хвилин давали прослухати 12 різних класичних мелодій зі складними ритмами на кшталт вальсу.
Батьки дітей мали плескати в долоні в такт музиці. Водночас немовлят з другої групи батьки навчали за допомогою спеціальних розвивальних ігор для дітей.
За деякий час усім учасникам експерименту дали послухати два звукозаписи з музикою та мовою. У кожному з них був різкий пробіл.
Результат показали, що діти, які слухали музику, значно швидше реагували на припинення музики й мови, ніж інші немовлята.
Крім того, під час завершального тесту фахівці за допомогою магнітоенцефалографії проаналізували активність головного мозку дітей. Як виявилося, у немовлят, які слухали музику, активність в області слухової та префронтальної кори була значно вищою, ніж у їхніх ровесників з другої групи.
Це означає, що класична музика сприяє розвиткові мови у дитини і допомагає швидше розуміти її.
Джерело: Жіночий консорціум України